poniedziałek, 8 lipca 2013

wypad rowerowy

Cześć !

    Sobota i niedziela odbyły się bez aktywności. Pierwszy dzień weekendu spędziłam na urodzinach siostry, a drugi na zakupach i leniuchowaniu. Ten tydzień zaczynam aktywnie. Siostra z jedną przyjaciółką pojechała na obóz, a druga przyjaciółka została więc we dwie wybrałyśmy się na rowery. Od jakiegoś czasu nie opuszczają mnie ciekawe przygody. Tak było też i tym razem.
    Na początku spokojna jazda, nic ciekawego. Potem lody w 'dżordżu' i wjeżdżam na nowe ścieżki. Weris pokazała mi nowe trasy Zaborza, które można pokonać na rowerze. Gdy wjechałyśmy na grząski teren, Weronika zatrzymała się, a ja za nią. Zaraz ruszyłam, ale nie pojechałam daleko. Prosto w środek bajora. Jedna noga znalazła się w tej śmierdzącej mazi, ale pojechałyśmy dalej.
    Pod sklepem umyłam sobie trochę nogę i buty, ale 0,5 l wody mineralnej to zdecydowanie za mało. Gdy odjeżdżałyśmy, usłyszałyśmy śmieszną rozmowę, w której uczestniczyło dziecko i jego mama.
- Mamo, a co to jest?
- Nie wiem. Pewnie ktoś tu sikał.
  No nie powiem, trochę było to zabawne. Ciekawe kto wypróżnia 0,5 l wody mineralnej pod sklepem. xd
  Wróciłam do domu i szybko umyłam nogi i sandałki. Ale buty nadal nie mają przyjemnego zapachu. Jak na razie się wietrzą. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


A jak Wam idzie osiąganie wymarzonej sylwetki? Ja mam wrażenie, że nogi trochę mi schudły, ale nie jestem zadowolona z siebie. Wiem, że już dawno mogłam mieć świetną figurę, nie chciało mi się ;| Na sam koniec kilka motywacji do ćwiczeń:



 








'Porażka nie oznacza, że przegrałem
tylko że jeszcze nie osiągnąłem sukcesu.
Porażka nie oznacza, że nic nie zyskałem,
tylko że się czegoś nauczyłem.
Porażka nie oznacza, że jestem głupcem,
tylko że mam dość wiary aby próbować.
Porażka nie oznacza, że mam się wstydzić,
tylko że ośmieliłem się próbować.
Porażka nie oznacza, że mam rezygnować,
tylko że muszę postępować w inny sposób.
Porażka nie oznacza, że jestem gorszy,
tylko że nie jestem doskonały.
Porażka nie oznacza, że straciłem czas,
tylko że mogę zacząć od nowa.
Porażka nie oznacza, że powinienem się poddać,
tylko że muszę bardziej się starać.
Porażka nie oznacza, że nigdy mi się nie uda,
tylko że muszę mieć więcej cierpliwości.'

John. C. Maxwell, Postawa zwycięzcy

pa./m.96

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz