wtorek, 16 lipca 2013

Ombre

Cześć !

Dzisiejszy dzień zaczął się fatalnie. Wstałam i dowiedziałam się, że mój kochany chomiczek nie żyje. To już drugi w ciągu miesiąca. Jeden ze starości, a drugi najadł się trocin. Później zbierałam borówki, a teraz zrobiłam sobie chwilę relaksu. Takie małe, domowe studio kosmetyczne. Już dawno zabierałam się za doprowadzenie paznokci do porządku. Marzyły mi się paznokcie ombre. Kiedyś próbowałam je robić, ale mi nie wyszły. Tym razem się udało i jestem zadowolona. Może teraz to już nie jest tak modne jak było kiedyś, ale mi się podobają. Z góry przepraszam z jakość zdjęć, ale były robione na szybko, bo po jakimś czasie pomyślałam dopiero o tym, aby zrobić post.




Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą jak je wykonać przedstawiam instrukcje krok po kroku.

Potrzebne będą nam:
  • gąbeczka (ja użyłam myjki do garów xd, może to być kawałek gąbki do mycia ciała albo specjalne gąbeczki do ombre)
  • lakier do paznokci bazowy
  • lakiery do paznokci, których chcemy użyć
  • bezbarwny lakier do paznokci

Ja użyłam:
a. Essence multi dimension.
b. Coral prosilk nr 174.
c. Coral prosilk nr 44.
d. Bell french manicure.

KROK PO KROKU:

     1.Pomaluj paznokcie lakierem bazowym. Ja proponuję najpierw pomalować paznokcie lakierem bezbarwnym, aby później nie było odbarwień na paznokciach.



    2. Na gąbeczkę nałóż lakier, którym zaczniesz od mniej więcej połowy paznokcia tworzyć swoje "osobiste dzieło". Jeśli nałożysz zbyt dużo lakieru, to czystą częścią gąbeczki potraktuj paznokieć.



    3. Z kolejnymi lakierami postępuj tak jak w pkt. 2, ale kolejne kolory musisz nakładać coraz wyżej.



    4. Na sam koniec pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem, chociaż to nie jest konieczne (ja tego nie robiłam).

Pamiętaj, że po każdej aplikacji lakieru musisz poczekać, aż dokładnie wyschnie.




A tu macie kilka wzorów ombre: 











A teraz Was zostawiam z tą nutką. Wpada w ucho ;d 


Pa./ m.96

1 komentarz:

  1. Wyszło Ci całkiem nieźle, ja próbowałam, ale poszło słabo ;/

    OdpowiedzUsuń