piątek, 28 czerwca 2013

Jurand Wójcik i Kreuzberg

Cześć !

Wiem, że Was zaniedbałam. Taki mój mały, pierwszy kryzys. Ale już wracam. Teraz mam dużo wolnego czasu, więc mam nadzieję, że znajdę mnóstwo pomysłów na posty :)

A dziś będzie o Jurandzie i zespole Kreuzberg. Od występu na Top Trendy stali się momi faworytami. Choć na razie na yt dostępne są ich dwie piosenki, to i tak słucham i w kółko i wcale mi się nie nudzą.

Jurand Wójcik pochodzi z Wałbrzycha, a poznać Go mogliśmy w programie The Voice of Poland, był w drużynie Patrycji Markowskiej. Niesamowicie utalentowany wokalista i autor tekstów. Nie dość, że zachwyca swoim wyglądem, to posiada także kawał głosu, godnego podziwu. Gdy usłyszałam jego głos w utworze ''Niecierpliwa'' (KLIK) od razu się w nim zakochałam.





A zespół? Tworzą go charyzmatyczni, utalentowani ludzie. Tylko pogratulować takich umiejętności. Zespoły na najważniejszych listach przebojów mogą pozazdrościć, bo Kreuzberg jest lepszy od niejednego z nich.
W ostatnim czasie wydali swoją płytę, która jest dostępna w sieciach sklepów muzycznych.
Oficjalna strona zespołu: KLIK

Okładka płyty zespołu Kreuzberg



A tu macie jeszcze jedną piosenkę: Kreuzberg - Drzewo Nadziei

Pa.m96.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz