sobota, 8 czerwca 2013

Wakacyjny szał ciał!

Cześć !

Tak jak obiecałam, tak jest.!

Już niecały miesiąc do wakacji, a ja jeszcze nie mam ładnego brzuszka, zgrabnej pupy i szczupłych nóżek. A Wy ? Cały czas obiecuję sobie: od jutra zacznę, ale kiedy to jutro nastąpi tego nie wiem. W każdym razie przeglądam dużo stron z ćwiczeniami i wybrałam te, które mogę wykonać w 100 %.


1.Jako, że nie lubię ćwiczyć zbyt dużo w domu na pierwszym miejscu stawiam rower!

Jazda na rowerze jest przyjemna i pomoże nam pozbyć się tłuszczyku z ud i umięśni nasze łydki. Nasze nogi będą wyglądały o wiele lepiej niż byśmy siedziały przed komputerem i szukały ćwiczeń, które nam pomogą, a których i tak nie wykonamy.


2. Miejsce drugie: rolki!

Jazda na rolkach daje podobne efekty jak jazda na rowerze. Nawet śmiem powiedzieć, że większe, bo nasze mięśnie mocniej pracują.




3. Miejsce trzecie: spacery i bieganie

Kolejne ćwiczenie działające na nogi. Wiadomo, że im intensywniejszy spacer czy bieg, tym lepsze efekty. Ta forma spędzania czasu poprawia nam też samopoczucie, więc warto zamienić przerzucanie pilotem z kanału na kanał ( wtedy ćwiczymy tylko palec ;d ) na pół godziny szybkiego marszu. Jeżeli posiadasz kijki to możesz uprawiać nordic walking (nie wiem czy dobrze napisałam ;p).



4. Na miejscu czwartym stawiam przysiady!

Przysiady to dobry sposób na smukłe uda i  piękny tyłeczek. Ja od dzisiaj podejmuję trzydziestodniowe wyzwanie. Pierwszy dzień za mną, ale na razie idzie łatwo. Zobaczymy później ;d
Zobacz, jak prawidłowo powinno się wykonywać przysiady KLIK

 squats - przysiady
rest - odpoczynek


5. Miejsce piąte to ćwiczenia na brzuszek!  

Przez jakiś czas ćwiczyłam to KLIK i szczerze mówiąc są to ćwiczenia całkiem przyjemne. Na początku było trudno, ale później coraz łatwiej. Ale nie byłabym sobą, gdybym nie przestała ćwiczyć. Gdy pomyślę, że mogłabym już mieć piękny brzuch to jestem na siebie zła, że przestałam ćwiczyć.







6. Miejsce szóste zajmują ćwiczenia na talię i boczki.

Tutaj macie link, na którym znajdziecie ćwiczenia na talię i boczki. Niestety jest on nieskończony. Jeżeli ktoś ma konto na youtube to może wejść tutaj i zrobić ćwiczenia w całości. Nie są to trudne ćwiczenia, wręcz przeciwnie, przyjemnie się je wykonuje.



Na tym zakończę mój ranking. Mam nadzieję, że pomogłam :)



Pamiętaj! Jeżeli nie jesteś w stanie wykonać ćwiczenia, to go nie rób, bo możesz sobie zaszkodzić. Ja nie jestem specjalistką w tych sprawach. Wybrałam to, co mi pasuje, a każdy ma inne predyspozycje.



Na sam koniec kilka motywacji:
 







 

Żeby osiągnąć pożądany efekt, musisz też uważać na to co jesz. Odżywiaj się zdrowo!

pa/m.96

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz