Cześć !
W dzisiejszym poście będzie mowa o książkach, które przeczytałam i które polecam.
Miejsce 1. Pamiętnik, Ślub - Nicholas Sparks
"Pamiętnik" to książka o miłości. Młoda kobieta i młody mężczyzna zakochują się w sobie. Ona wyjeżdża, poznaje kolejnego mężczyznę i jest gotowa wyjść za niego. Jednak wspomnienia wracają i kobieta jedzie odwiedzić stare strony. Tam odwiedza, poznanego za młodu, mężczyznę i zakochują się w sobie na nowo.
"Ślub" jest kontynuacją "Pamiętnika". Opowiada o losach córki bohaterów "Pamiętnika". Mąż zapomina o 29 rocznicy ślubu, małżeństwo przechodzi kryzys. Mężczyzna przygotowuje w tajemnicy przed żoną następną rocznicę, gdy córka oznajmia rodzicom, że bierze ślub właśnie w rocznicę. Wszystko okazuje się "spiskiem".
Miejsce 2. Abonent czasowo niedostępny - Ewa Ostrowska
Opowiada o losach młodej dziewczyny. Raz jest dobrze, a raz źle. Molestowanie, utrata dziecka, praca, miłość, rozczarowanie, ciąża, choroba matki. To wszystko musiała dźwigać na swoich barkach młoda kobieta.
Miejsce 3. Pamiętnik narkomanki - Barbara Rosiek
Jest to rzeczywiście pamiętnik, oparty na faktach. Kobieta opisuje w nim swoją historię z narkotykami, swoje wzloty i upadki, pobyty w szpitalach, szkoła, studia. Książka warta przeczytania, polecam.
Na tym kończę moje zestawienie. Teraz jestem w trakcie czytania kolejnej książki Nicholasa Sparksa "Wybór". Uwielbiam jego książki i wydaje mi się, że nie jestem jedyną osobą zakochaną w jego powieściach.
pa/m.96
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz