piątek, 14 czerwca 2013

Książkowoo

Cześć ! 



W dzisiejszym poście będzie mowa o książkach, które przeczytałam i które polecam.

Miejsce 1. Pamiętnik, Ślub - Nicholas Sparks

"Pamiętnik" to książka o miłości. Młoda kobieta i młody mężczyzna zakochują się w sobie. Ona wyjeżdża, poznaje kolejnego mężczyznę i jest gotowa wyjść za niego. Jednak wspomnienia wracają i kobieta jedzie odwiedzić stare strony. Tam odwiedza, poznanego za młodu, mężczyznę i zakochują się w sobie na nowo.




"Ślub" jest kontynuacją "Pamiętnika". Opowiada o losach córki bohaterów "Pamiętnika". Mąż zapomina o 29 rocznicy ślubu, małżeństwo przechodzi kryzys. Mężczyzna przygotowuje w tajemnicy przed żoną następną rocznicę, gdy córka oznajmia rodzicom, że bierze ślub właśnie w rocznicę. Wszystko okazuje się "spiskiem".






Miejsce 2. Abonent czasowo niedostępny - Ewa Ostrowska

 Opowiada o losach młodej dziewczyny. Raz jest dobrze, a raz źle. Molestowanie, utrata dziecka, praca, miłość, rozczarowanie, ciąża, choroba matki. To wszystko musiała dźwigać na swoich barkach młoda kobieta.





Miejsce 3. Pamiętnik narkomanki - Barbara Rosiek


Jest to rzeczywiście pamiętnik, oparty na faktach. Kobieta opisuje w nim swoją historię z narkotykami, swoje wzloty i upadki, pobyty w szpitalach, szkoła, studia. Książka warta przeczytania, polecam.



Na tym kończę moje zestawienie. Teraz jestem w trakcie czytania kolejnej książki Nicholasa Sparksa "Wybór". Uwielbiam jego książki i wydaje mi się, że nie jestem jedyną osobą zakochaną w jego powieściach.

Przeczytałam dużo ciekawych książek, ale te trzy najbardziej mnie zachęcały do ciągłego czytania. Mam nadzieję, że Wam się też spodobają. Na pewno jeszcze kiedyś podzielę się z Wami moimi książkowymi wybrańcami.

pa/m.96

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz